پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3715
-
الف
+

ادامه فیلمبرداری «یک سانتیمتر تا لبخند» در تهران و مازندران

تصویربرداری فاز دوم مجموعه «یک سانتیمتر تا لبخند» بزودی در تهران و مازندران آغاز می‌شود.

تصویربرداری فاز دوم مجموعه «یک سانتیمتر تا لبخند» بزودی در تهران و مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام تصویربرداری فاز اول مجموعه «یک سانتیمتر تا لبخند» به کارگردانی حسن حجگذار و نویسندگی محمدجواد برقانی در شیراز، گروه تولید این پروژه بزودی بخش های مربوط به فاز دوم سریال را در تهران و مازندران مقابل دوربین خواهند برد.

رضا رویگری اولین بازیگری است که حضورش در این فاز از مجموعه قطعی شده و بزودی مقابل دوربین پروژه به ایفای نقش می پردازد. سایر بازیگران نیز قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند.

در فاز اول «یک سانتیمتر تا لبخند» بازیگرانی چون سیامک اشعریون، شهربانو موسوی، سروش پرستش، مژگان شهریاری، مینا صابری، آرمان کریمی و حامد فتحی، همراه با هنرمندان خردسال: پارمیدا فتحی، آوا معروفی، النا جمشیدی‌فر، آرشام یزدان‌پناه، متین آراسته، آتریسا فتحی یگانه ملکی، طاها کاتب، کیانا شهبازی و رونیکا فتحی مقابل دوربین رفتند.

بازیگر اصلی این مجموعه کمدی، حامد فتحی یکی از بازیگران بومی شیراز است که سال‌ها در تئاتر و اجرای استندآپ کمدی مشغول فعالیت بوده است. وی بازیگر ثابت این سریال است که در طول کار با ۱۸ گریم متفاوت به ایفای نقش می‌پردازد.

حسن حجگذار اوایل تابستان فیلم «به وقت طلاق» را با بازی بازیگرانی چون پوریا پورسرخ و رضا رویگری مقابل دوربین برد. فیلمی که هم‌اکنون با اتمام مراحل فنی آماده نمایش شده است.

سروش پرستش تهیه کننده و موسسه فرهنگی – هنری عرفان مجری طرح پروژه «یک سانتیمتر تا لبخند» هستند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر